角蛋白翹睫術知多啲

您們經常會問的問題,哈哈...終於有時間拍好Q&A 可以一次過解答哂大家喇? 角蛋白是屬於硬蛋白,亦是毛髮和指甲的主要構成物質,角蛋白翹睫術是以毛髮角蛋白結構的原理,給予睫毛角蛋白營養來達到捲翹及修護強韌睫毛的美睫技術。成份由天然植物萃取,無毒無害,不含阿摩尼亞,孕婦及母乳媽媽亦可以安心使用。 採用美國FDA食物及藥物管理局認可產品,無痛、安全、沒副作用、不傷睫毛,並以修護睫毛為前提的方式使睫毛達致捲曲上翹及濃黑效果,即是令睫毛達到無時無刻都有塗了睫毛液的粗黑捲曲效果,一次療程可保持6-8星期。 角蛋白翹睫術有助睫毛吸收角蛋白養份,使睫毛更強韌及保持原生睫毛之餘,同時增強睫毛的彈性和光澤度。由於是自身的真睫毛,雙眼不會有異物感或是負擔。

3分鐘眼線操作過程之沒刪減版本

知道好多客人都因為怕痛、覺得危險而對做眼線有所卻步,事實的確做眼線是非常巧手工的!師傅手勢的穩定性必須達一個非常之高嘅水平,先可以做到三分鐘之內完成! 點解要快速三分鐘完成? 因為如果操作時間長,就會令到皮膚受損大丶血管膨脹,咁嘅話,色素就會好容易唔係著陸喺要上色嘅皮膚上,因為血管膨脹時血流動快而帶走色素,所以出嚟嘅效果就唔實色了,而且最重要係無痛,因為三分鐘內時止痛膏的功效仲係好強烈,所以好多客人都冇乜感覺✌? ?做眼線小貼士就係:要注意放鬆,因為如果當您緊張時,肌肉血管都拉得緊,咁就會容易腫咖喇。
結果 1 - 2 總共 2
Messenger